Nazwa użytkownika i hasło to dwie niezędne informacje potrzebne do nawiązywania połączenia z internetem, przez Neostradę.
Takie dane jak adres e-mail, nazwa użytkownika e-mail, czy hasło e-mail, są potrzebne tylko do korzystania z poczty.
Jeśli uporczywie pojawia Ci się błąd 691 (informujący o błędnej nazwie użytkownika lub haśle),
albo w ogóle nie pamiętasz hasła, spróbuj opisanej tu metody :-).
Czasem może się zdarzyć, że nawet ta metoda nie pomoże; jeżeli z jakiegoś powodu połączenie zostało gwałtownie przerwane (np. reset
komputera przyciskiem na obudowie), system autoryzacji może je ciągle widzieć jako nawiązane. Wtedy albo dzwonisz na infolinię, albo
czekasz 24 godziny, bo taki jest maksymalny czas połączenia w Neostradzie; po 24h sesja połączenia zostaje "zrzucona" i można się znowu łączyć.
odzyskiwanie hasła przy skonfigurowanym połączeniu dial-up
|